Послуги

Розрахунок, конструювання та виготовлення карданних валів за Вашими кресленнями
...............................................
Заміна хрестовини карданного валу
...............................................
Заміна підвісного підшипника
...............................................
Заміна шліцевого з'єднання
...............................................
Заміна нерухомого шліцевого з'єднання (під підвісний підшипник)
...............................................
Заміна фланець-вилки
...............................................
Заміна приварної вилки
...............................................
Заміна пошкодженої труби
...............................................
Відновлення посадкового місця під підвісний підшипник
...............................................
Переробка карданних валів імпортного виробництва під вітчизняні хрестовини
...............................................
Подовження та вкорочування карданного валу
...............................................
Інші послуги (зняття та встановлення карданного валу, чищення, фарбування тощо)
...............................................
Складання карданного валу

Запчастини

Усі запчастини
...............................................
Хрестовини
...............................................
Карданні вали
...............................................
Шліцеві з'єднання
...............................................
Фланець-вилка
...............................................
Вилка в трубу
...............................................
Підвісні підшипники
...............................................
Комплект під підвісний підшипник

Вуглепластиковий карданний вал - MERCEDES-AMG GT І MERCEDES-AMG GT3

9 вересня минулого року на території виробничого комплексу компанії Mercedes-AMG у рідному для неї місті Аффальтербаху відбулася світова прем'єра нового спортивного автомобіля Mercedes-AMG GT.

І щоб там не говорили маркетологи німецького виробника, ця модель є прямим спадкоємцем суперкара Mercedes-Benz SLS AMG (Gullwing) – щонайменше у технічному сенсі.

Детальніше...

У лобове скло в одній з фур влетів карданний вал

У лобове скло в одній з фур влетів карданний вал, який вбив водія.

За повідомленням правоохоронних органів, на 15-му кілометрі автодороги Липецьк — Данков у «Камаза» відлетів карданний вал.

Позашляховик, що прямував за фурою, наїхав на деталь, після чого та відскочила і угодила в лобове скло Scania, що їхала назустріч. За кермом вантажівки був 49-річний чоловік. Карданний вал потрапив прямо в голову водія. Травма виявилася смертельною.

Джип розвернувся і поїхав у бік Липецька. Наразі правоохоронні органи розшукують усіх учасників ДТП і намагаються встановити причину події.

 

Класифікація карданних передач та карданів

perdachiОсновними класифікаційними ознаками карданної передачі є: призначення, тип, наявність або відсутність проміжної опори та пристрою, що компенсує. За призначенням карданні передачі поділяються на основні та допоміжні. До основних передач відносяться передачі, які використовуються для механізмів приводу провідних коліс, а. до допоміжних - для приводу різноманітних підсобних механізмів (наприклад, лебідки, насоса самостійної установки, механізму перемикання передач тощо).

Тип карданної передачі визначається як її розташуванням щодо агрегатів автомобіля, так і типом карданів та наявністю або відсутністю компенсуючого пристрою. Якщо карданна передача проходить усередині одного з механізмів автомобіля, наприклад, поміщена в карданну трубу або картер провідної осі, то вона називається закритою. Інакше передача буде відкритою.

Читать далее...

Балансування карданних передач

StanokDlyaBalansirovkiKardannykhValovДисбаланс надає шкідливий вплив на деталі карданної передачі, викликаючи підвищений рівень вібрацій, прискорене зношування та додаткові навантаження на пов'язані з карданною передачею деталі трансмісії. Є дві основні причини виникнення дисбалансу

Однією з причин виникнення дисбалансу є неточність виготовлення окремих деталей. Карданна передача, зібрана з таких деталей, також матиме дисбаланс. Інша причина виникнення дисбалансу - наявність зазорів у зчленування деталей і вузлів і неспіввісність їх монтажу. Дисбаланс, викликаний необхідністю мати робочі зазори, зчленування не може бути усунений балансуванням. Єдиний спосіб зменшення цього дисбалансу полягає у зведенні робочих зазорів до допустимого мінімуму шляхом підвищення точності виготовлення деталей та застосування селективного складання. Це позначається на рентабельності виробництва, особливо при серійному та масовому виробництві.

Читать далее...

Вимоги до автомобільних карданних передач

Remont-hodovoiМеханізми трансмісії сучасного автомобіля кріпляться безпосередньо до рами чи кузова або підвішуються до них на пружних елементах. Для зв'язку між цими механізмами, вали яких можуть бути розташовані в різних площинах і, крім того, можуть змінювати своє положення при русі автомобіля, необхідно мати такий механізм, який, не змінюючи передатного відношення, допускав би передачу моменту, що крутить, між валами, розташованими під постійними. чи змінними кутами. Таким механізмом у трансмісії автомобіля є карданна передача.

Читать далее...

Баннер