Послуги

Розрахунок, конструювання та виготовлення карданних валів за Вашими кресленнями
...............................................
Заміна хрестовини карданного валу
...............................................
Заміна підвісного підшипника
...............................................
Заміна шліцевого з'єднання
...............................................
Заміна нерухомого шліцевого з'єднання (під підвісний підшипник)
...............................................
Заміна фланець-вилки
...............................................
Заміна приварної вилки
...............................................
Заміна пошкодженої труби
...............................................
Відновлення посадкового місця під підвісний підшипник
...............................................
Переробка карданних валів імпортного виробництва під вітчизняні хрестовини
...............................................
Подовження та вкорочування карданного валу
...............................................
Інші послуги (зняття та встановлення карданного валу, чищення, фарбування тощо)
...............................................
Складання карданного валу

Запчастини

Усі запчастини
...............................................
Хрестовини
...............................................
Карданні вали
...............................................
Шліцеві з'єднання
...............................................
Фланець-вилка
...............................................
Вилка в трубу
...............................................
Підвісні підшипники
...............................................
Комплект під підвісний підшипник

Як часто необхідно обслуговувати (змащувати) карданний вал?

Добавлен:
31.03.2015
Просмотров:
1112

ОТВЕТ

Якщо з боку автовиробника немає особливих вказівок, то ми рекомендуємо вказані нижче інтервали обслуговування. Значення у таблиці відповідають європейським та прирівняним до них нормам.
Якщо умови експлуатації відрізняються від вказаних нижче, необхідні більш короткі інтервали мастила. У випадку, коли карданні вали піддаються миття водою під високим тиском або парою, необхідно змащувати вали після кожного миття. При миття під тиском валів, що не обслуговуються, забороняється попадання прямих струменів на ущільнення підшипників шарніра і проміжного підшипника.. 

Періодичність змащування шарнірів:


1362079313 bezymyannyy


* Після експлуатації у воді необхідні більш короткі інтервали змащення.

Баннер